2011. április 19., kedd

Sorry - Egy kis ízelítő, az 5. fejezetből :)

Eszméletlenül sajnálom, hogy még mindig nem tettem fel a frissítést. Igyekszem vele már majdnem kész van. Kicsit sok dolgom volt mostanában. Suli mellett dolgozom, s itt vannak a vizsgák is, de ígérem még holnap megpróbálom feltenni a következő részt. Kárpótlásként egy kis előzetes belőle:


- Kívánsz engem. – Mondta. Nem kérdezte egyszerűen csak kijelentette. Beszéd közben ajkai az enyémeket súrolták, ám ennek ellenére nem csókolt meg. Helyette arcomat kezdte el kényeztetni. Élvezte, hogy kínozhatott. Már nem sokáig bírtam józan fejjel, ám mikor szájával nyakamra tévedt elvesztem. Elégedetten nyögtem fel, amire ő egy kuncogással válaszolt. Keze ingem legfelső gombjára siklott, miközben ajkaival még mindig nyakamat csókolta. Hirtelen emeltem fel a kezeimet s fogtam meg arcát két oldalról. Felnézett rám. Rámosolyogtam, majd közelebb húztam magamhoz, hogy végre megkóstolhassam cseresznyepiros ajkait. Mikor szánk összeért egy halk sóhajt hallatott. Először finoman csókoltam, majd egyre kevésbé bírtam magammal. Csókunk szenvedélyessé, szinte követelőzővé vált. Többet akartam érezni belőle. Elmémet végleg ellepte a vörös köd s csak őt láttam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése