2011. április 7., csütörtök

Sziasztok. A nevem Viktória, de a Riát jobban szeretem.  Ez az oldal azért jött létre, hogy titeket is bevezesselek képzeletem világába.Főként twillightos történetekkel fogtok találkozni. Ám nem garantálom, hogy csak ezekkel. Jelenleg írok egy folytatásos regényt amit itt is el tudtok majd olvasni. Megpróbálok a lehető legtöbbször frissíteni, hogy senki ne szenvedjen hiányt s élvezze azokat a perceket mikor az oldalamra téved. :)))

Imádok szervezkedni s, irányítani, mint egy kisebb zsarnok.:D Azért, hogy kicsit jobban megismerjetek mesélek magamról.19 éves Pécsi egyetemista, vagyok, akit az ég egy kissé élénk fantáziával áldott meg. :)) Imádok írni olvasni, s táncolni. Általában megpróbálok mindenkinek a kedvében járni, de mivel ez szinte lehetetlen, ezért nézzétek el nekem ha nem sikerül...Kedves vidám s csacsogó lánynak mondanak s néha már sok is vagyok egy kicsit. Imádok vásárolni szórakozni barátokkal lenni bulizni. Ebből látszik talán nem véletlen hogy Alice a kedven szereplőm. Nahh asszem ennyit magamról...remélem jól fogtok szórakozni Puxxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése