2012. március 7., szerda

://

Sziasztok..


Rettentően sajnálom, hogy ennyire időre, és ilyen hirtelen eltűntem. Sajnos akadtak kisebb problémáim ami miatt mellőznöm kellett sok elfoglaltságomat többek között az írást is. Örülök, hogy aggódtatok miattam  hogy merre vagyok, így megpróbálok újult erővel és új fejezetekkel elétek állni. Remélem nem vettem el a  kedveteket a történetem  a olvasásától. Az igazat megvallva nagyon a szívemhez nőtt már ez  a kis mese  így semmiképp sem szeretném csak úgy félbehagyni, de sajnos nem tudom mikor mi fog történni így lehet hogy ismételten el tűnök majd hosszabb rövidebb időre. Megteszek minden tőlem telhetőt, hogy ez ne történjen meg... !!


Megpróbálok minél előbb új fejezettel jelentkezni nektek s még egyszer sajnálom, hogy ilyen hosszú időre eltűntem s megvárattalak benneteket.


Üdv.: Riácska :)

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Kár hogy ilyen sokáig nem voltál :( De örülök hogy életjelet adtál magadról :) Én mindig visszanézek hátha van valami :) Ha lesz új feji biztosan számíthatsz rám :) Remélem mások is így vannak ezzel :) Köszi

    VálaszTörlés
  2. Teljes mértékben egyetértek az előttem szólóval! :) Örülök,h hallatsz magadról és, h fejezet is lesz! Várunk! :) Puszi:) Luci:)

    VálaszTörlés